Szanowni Państwo,
mamy przyjemność poinformować o nowym wyglądzie naszej strony. Wprowadzone zmiany są efektem uwag oraz sugestii naszych klientów. Mamy nadzieję, że wpłyną pozytywnie na komfort korzystania z platformy FastPost.pl
To, co rzuca się w oczy, jako pierwsze to umieszczenie wyszukiwarki przesyłek tuż pod kalkulatorem na stronie głównej. Dzięki tej zmianie tuż po wejściu na www.fastpost.pl mamy możliwość sprawdzenia statusu przesyłki.
Kolejna zmiana jest związana z powyższą. Po sprawdzeniu statusu przesyłki, w razie potrzeby, mamy możliwość skontaktowania się przewoźnikiem dzięki liście “Kontakt do kuriera”. Dzięki niej oszczędzamy czas potrzebny na znalezienie numeru telefonu do przewoźnika, co niekiedy jest dosyć trudne.
Na potrzeby naszych klientów stworzyliśmy Bazę Wiedzy. Jest to zbiór informacje na temat firm kurierskich, ich usług oraz warunków realizacji. Baza jest nieustannie aktualizowana i rozbudowywana. Treści podzielone są na trzy kategorie. Zbiór został wyposażony w wyszukiwarkę, do której możemy wpisać temat, jaki nas interesuje i odszukać konkretne informacje. Baza dostępna jest w górnym menu strony oraz na stronie głównej nad Aktualnościami.
Przygotowaliśmy także kilka zmian od strony zarządzania przesyłkami. W zakładce “zamówienia” w Panelu Klienta pojawiły się nowe opcje umożliwiające anulowanie zamówionej przesyłki, zlecenie identycznej jak jedna z wcześniejszych, ponowienie przyjazdu kuriera, gdy ten nie zjawił się w pierwotnym terminie oraz zamówienie przesyłki zwrotnej od naszego odbiorcy/klienta. Wszystko za pomocą jednego kliknięcia.
Zapraszamy do przetestowania wszystkich nowości na naszej platformie i podzielenie się uwagami.
Zespól FastPost.pl